Japonija - transportas ir Kelionės po šalį

Japonija

Japonija turi labai pažangų ir itin tankų geležinkelių tinklą. Visame pasaulyje žinomus greituosius traukinius šinkansen papildo įprasti traukiniai, kurie keleivius nuveža net į mažiausius kaimelius.

Vykstant tolimesniais maršrutais, labai dažnos kelionės lėktuvu dažnai yra ekonomiškai naudingiausios. Įsigijus iš anksto, bilietas su bagažu gali būti iki 30 % pigesnis už šinkanseno bilietą.

Nebrangi alternatyva geležinkeliui ir lėktuvams yra tolimojo susisiekimo autobusai, kurie, palyginti su traukiniais, važiuoja ir per naktį.

Raskite viešbučių kainas Japonijoje

Japonijos geležinkelio bilietas

Japonijos geležinkelio bilietas, sutrumpintai vadinamas JR Pass, yra bilietas, leidžiantis neribotai keliauti traukiniais visose 6 Japonijos geležinkelių šakose. Jis parduodamas savaitės ir 14 dienų variantais.

Be nacionalinio paso, taip pat galima įsigyti daug įvairių regioninių JR pasų.

JR Pass kaina

Nacionalinis "Japan Rail Pass" parduodamas trimis skirtingais variantais - 7 dienų, 14 dienų ir 21 dienos.

Bilietai parduodami į paprastus vagonus ir vadinamuosius Green Car, kurie prilygsta 1 klasės vagonams.

Vaikams nuo 6 iki 11 metų taikoma 50 % nuolaida.

7 dienos 14 dienų 21 diena
Ordinary Car 50 000 jpy 80 000 jpy 100 000 jpy
Green Car 70 000 jpy 110 000 jpy 140 000 jpy

Ar verta įsigyti "Japan Rail Pass"?

Prieš įsigyjant JR Pass, pravartu apytiksliai apskaičiuoti, kiek kartų keliausite ir kiek mokėsite už kiekvieną kelionę. Toliau rasite nuorodas į atskirus geležinkelių vežėjus, įskaitant bilietų kainas.

Japonijos geležinkelio bilietas yra gana brangus ir jį verta įsigyti, jei dažnai keliausite dideliais atstumais (bent 3-4 kartus per 7 dienas) ir taip pat atliksite kelias trumpesnes keliones.

Taip pat nepamirškite, kad JR Pass negalioja viešajam transportui, metro linijoms, tramvajams ar autobusams.

Kaip įsigyti JR Pass?

Japonijos geležinkelio bilietą gali įsigyti tik užsieniečiai, jo negalima įsigyti Japonijoje.

Užsienyje JR Pass galite įsigyti akredituotose mažmeninėse parduotuvėse (žr. sąrašą), tačiau daug paprasčiau jį įsigyti internetu.

Yra daugybė interneto svetainių ir kelionių agentūrų, kuriose parduodamas JR Pass, tačiau vienintelė oficiali Japonijos geležinkelių interneto svetainė, kurioje galite įsigyti Japan Rail Pass be papildomo mokesčio, yra ši:

Atvykę į Japoniją turite pasiimti popierinį JR Pass.

Japonijos geležinkelio pasą galite pasiimti daugumoje tarptautinių oro uostų, visose šinkansenų stotyse ir pagrindiniuose geležinkelio mazguose, taip pat įvairiose kitose turizmo agentūrose.

Visų vietų, kuriose galite atsiimti JR pasą, sąrašą rasite šiame puslapyje: japanrailpass.net/exchange.

Vietų rezervavimas - Mizuho ir Nozomi traukinio mokestis

Keliaujant bet kokio tipo šinkansenu ar įprastu traukiniu, pavyzdžiui, Limited Express, neužtenka turėti vien tik JR Pass - reikia rezervuoti vietą vagone.

Galite rezervuoti vietas "Rezervuotuose" vagonuose, kuriuose vieta visada garantuota, taip pat "Nerezervuotuose" vagonuose, kuriuose tai gali atsitikti.

Šios rezervacijos JR Pass turėtojams yra nemokamos. Išimtis - greitieji traukiniai, pažymėti " Nozomi" arba " Mizuho", greičiausi traukiniai, kursuojantys maršrutu Tokijas - Nagoja - Kiotas - Osaka - Hirošima - Fukuoka - Kagošima.

Norint keliauti šiais traukiniais, reikia mokėti specialų mokestį, daugiau informacijos rasite adresu: japanrailpass.net/special-ticket. Tačiau šiame maršrute yra daug šiek tiek lėtesnių traukinių (pvz., "Sakura" arba "Kodama" tipo), kuriais galite keliauti be papildomo mokesčio.

Išskyrus kai kurias labai užimtas metų dienas (ypač valstybines šventes, Kalėdas, Naujuosius metus ir t. t.), Reserved tipo traukiniuose problemų dėl laisvų vietų nebūna.

Kaip užsisakyti vietą?

Vietą galite rezervuoti internetu kartu su įsigytu "Japan Rail Pass" pasu adresu japanrailpass.net/en/purchase/online. Visos rezervacijos bus atsiimtos atvykus kartu su JR Pass.

Taip pat galite rezervuoti vietas prieš pat išvykimą bet kurioje stotyje prie bilietų kasos arba net automate (šinkansenuose automatai pažymėti žaliai).

Išsamią informaciją ir instrukcijas su vaizdo įrašu rasite čia: japanrailpass.net/reserved-seat-reservation

Kur visur galioja "JR Pass"?

Japan Rail Pass galioja visų valstybinės įmonės JR Railway filialų geležinkeliuose ir kai kuriose kitose linijose, taip pat kai kuriuose autobusuose ar keltuose.

Tuo tarpu JR Pass negalioja jokiuose privačiuose geležinkelių vežėjų tinkluose.

JR Pass galite naudotis šiomis paslaugomis:

  • visuose Japonijos traukiniuose "Shinkansen", išskyrus "Nozomi" ir "Mizuho" traukinius, kuriuose taikomas papildomas mokestis.
  • visuose įprastiniuose "JR Central", "JR West", "JR East", "JR Kyushu", "JR Hokkaido", "JR Shikoku" traukiniuose.
  • Visose JR vietinių autobusų linijose (negalima naudoti su highway autobusais).
  • JR WEST keltas į Mijadžimos salą
  • Vienabėgis geležinkelis į Hanedos oro uostą

Regioniniai patogūs bilietai

Jei nekeliaujate po visą Japoniją, gali praversti įvairūs regioniniai JR bilietai.

Kainos yra gerokai mažesnės nei nacionalinio "Japan Rail Pass" ir svyruoja nuo 12 000 jpy.

Šiuos bilietus galima rasti atskirų JR geležinkelių filialų interneto svetainėse ir paprastai juos galima įsigyti tik internetu, kaip ir nacionalinį JR Pass. Atvykę į Japoniją bilietą galite atsiimti tose pačiose vietose kaip ir JR Pass: japanrailpass.net/exchange.

  • JR West - Osaka, Hirošima, Kiotas, Okajama, Himedži, Tottori, Kanazava, Tojama, Mijadžima
  • JR East - į Tokiją, Aomorį, Niigatą, Sendajų ir visą šiaurinį Honšiu.
  • JR Central - teritorija tarp Tokijo ir Kioto (Nagoja, Fudži, Hammamatsu)
  • JR Kyushu - Kiūšiū salos teritorijai
  • JR Hokkaido - Hokaido salos teritorijoje

Šinkansenas - traukinių tipai ir bilietai

Greitieji traukiniai "Shinkansen" gali važiuoti iki 320 km/val. greičiu ir buvo pirmieji greitieji traukiniai pasaulyje, pradėję reguliariai kursuoti.

Šiandien šinkansen tinklą iš viso sudaro 9 linijos. Iš tikrųjų yra viena pagrindinė magistralinė linija nuo Hakodatės Hokaido pietuose iki Kagošimos Kiūšiū pietuose, kuri suskirstyta į 5 ruožus, kuriuos kiekvienas valstybinės bendrovės "JR Railway" regioninis filialas pavadina savo vardu.

Nuo šios linijos į kitą Honšiū pakrantę nutiesti 4 trumpesni atšakų keliai.

Atskirų linijų pavadinimai yra veikiau simboliniai ir keleiviams daug nereiškia, tačiau kartais šie pavadinimai pasirodo vežėjų interneto svetainėse.

Traukiniai dažnai važiuoja tarp linijų be persėdimų.

Išimtis - Tokijas, kur visi reisai visada prasideda arba baigiasi. Taigi nė vienas šinkansenas visoje Japonijoje nevažiuoja be persėdimo, o Tokijuje visada yra bent 1 persėdimas.

  • Tokaido šinkansenas - kursuoja tarp Tokijo ir Šin-Osakos stočių
  • Sany'o Shinkansen - kursuoja tarp Šin-Osakos ir Hakatos (Fukuoka) stočių
    • Veikia "JR WEST", bilietai ir tvarkaraščiai - westjr.co.jp
    • Didžiausias greitis - 300 km/h
  • Tohoku Shinkansen - kursuoja tarp Tojoko ir Šin-Aomor stočių
    • Veža "JR East", bilietai ir tvarkaraščiai - jreast.co.jp
    • Didžiausias greitis - 320 km/h
  • Kyushu Shinkansen - kursuoja tarp Kagoshima-Chuo ir Hakata (Fukuoka) stočių.
    • Veža "JR Kyushu", bilietai ir tvarkaraščiai - jrkyushu.co.jp
    • Didžiausias greitis - 260 km/h
  • Hokkaido Shinkansen - kursuoja tarp Shin-Aomori ir Shin-Hakodate-Hokuto stočių (tiesiama linija iki Sapporo, atidarymo data - maždaug 2031 m.)
    • Veikia "JR Hokkaido", bilietai ir tvarkaraščiai - jrhokkaido.co.jp
    • Didžiausias greitis - 260 km/h
  • Hokuriku Shinkansen - kursuoja tarp Tokijo ir Tsurugastations
    • Veža "JR East" ir "JR WEST", bilietai ir tvarkaraščiai - jreast.co.jp arba westjr.co.jp
    • Didžiausias greitis - 260 km/h
  • Joetsu Shinkansen - kursuoja tarp Tokijo ir Niigatastations
    • Veikia "JR East", bilietai ir tvarkaraščiai - jreast.co.jp
    • Didžiausias greitis - 275 km/h
  • Nishi-Kuyshu Shinkansen - labai trumpa atkarpa tarp Nagasakio ir Takeo-Onsenstation.
    • Veikia "JR Kyushu", bilietai ir tvarkaraščiai - jrkyushu.co.jp
    • Didžiausias greitis - 260 km/h
  • Akita Shinkansen - kursuoja tarp Moriokos ir Akitos stočių
    • Veža "JR East", bilietai ir tvarkaraščiai - jreast.co.jp
    • Didžiausias greitis - 130 km/h
  • Yamagata Shinkansen - kursuoja tarp Fukušimos ir Šinjostos stočių.
    • Veža "JR East", bilietai ir tvarkaraščiai - jreast.co.jp
    • Didžiausias greitis - 130 km/h

Šinkansenų tipai

Pagrindinėmis linijomis kursuoja įvairių tipų šinkansenai. Greituosiuose traukiniuose privalomos rezervuoti vietos (net ir "nerezervuotuose" vagonuose) yra šiek tiek brangesnės nei lėtesniuose traukiniuose, tačiau skirtumas paprastai neviršija kelių šimtų jenų.

Pagrindinė bilieto kaina visuose traukiniuose yra vienoda.

Šiek tiek brangesnės vietų rezervacijos galimos šių tipų traukiniuose:

  • Nozomi ir Mizuho - Tokaido ir Sany'o linijose
  • Hayabusa - Tohoku ir Hokaido linijos
  • Kagayaki - Hokuriku linija

Visuose kituose traukiniuose (pavyzdžiui, Kodama, Sakura, Toki, Hikari, Hayate, Yamabiko, Hakutaka ir kituose) kainos yra šiek tiek mažesnės.

Vagonai Reserved / Non-reserved

Visi šinkansenų sąstatai skirstomi į dviejų tipų vagonus.

Abiejų tipų vagonuose be pagrindinio bilieto visada reikia sumokėti rezervacinį mokestį. Todėl šinkansais negalite keliauti tik su bilietu "Shinkansen Fare", bet visada turite turėti antrą bilietą su rezervacija.

  • Reserved - Šiuose vagonuose perkate rezervaciją konkrečiai vietai ir jums garantuojama vieta, tačiau visada turite važiuoti konkrečiu traukiniu.
  • Non-Reserved - Rezervuoti šiuos vagonus visada yra pigiau, tačiau jums negarantuojama vieta ir kelionės metu gali tekti stovėti. Neprivalote keliauti konkrečiu traukiniu, bet galite naudotis bet kuria jungtimi tą dieną, kuri nurodyta jūsų biliete.

Kaip dažnai pasitaiko, kad Non-Reserved vagone nėra sėdimų vietų? Daug didesnė tikimybė, kad gausite laisvą vietą, jei traukinys pradės kelionę stotyje, kurioje įlipate.

Pavyzdžiui, keliaujant iš Tokijo stoties, taip yra daugumoje traukinių. Tačiau jei, pavyzdžiui, važiuodami į Osaką įliptumėte "Shinagawa" stotyje, tikimybė rasti laisvą vietą būtų gerokai mažesnė.

Kaip užsisakyti bilietus

Bilietų kainos ir vietų rezervacijos yra fiksuotos, todėl galite mokėti tą pačią kainą, jei bilietus perkate prieš pat išvykimą arba likus keliems mėnesiams iki išvykimo, rezervuodami bilietus internetu.

Bilietų kasoje

Kiekvienoje stotyje yra kasos, skirtos šinkansenų bilietų pardavimui (pažymėtos žaliai), paprastai jose yra specialūs turistams skirti langeliai, kuriuose darbuotojai visada kalba angliškai.

Čia už bilietus galima atsiskaityti įprasta kreditine kortele arba grynaisiais pinigais.

Visada gausite du popierinius bilietus. Viename iš jų nurodoma pati bilieto kaina, o kitame - sėdimos vietos rezervacija.

Į turniketą įkišamas tik bilietas su tarifu. Visada saugokite bilietą, nes jis taip pat įkišamas į turniketą išlipant.

Mašinoje

Prie bilietų automatų eilės gali būti trumpesnės nei prie įprastų bilietų kasų. Bilietų automatai yra visose stotyse, o tie, kuriuose parduodami šinknsen bilietai, vėlgi pažymėti žalia spalva.

  1. Pirmiausia turite sumokėti pagrindinį bilieto mokestį (jutikliniame ekrane yra mažas mygtukas "Shinkansen Fare").
  2. Gausite popierinį bilietą
  3. Toliau turite sumokėti už vietos rezervaciją, net ir "nerezervuotuose" vagonuose, kuriuose jums nebus garantuota vieta, tačiau už juos taip pat imamas papildomas mokestis.
  4. Gausite papildomą popierinį bilietą su vietos rezervacija

Tada praeisite pro turniketą, į kurį įkišite tik bilietą, bet ne vietos rezervaciją. Visada saugokite bilietą, nes jis taip pat įkišamas į turniketą, kai išeinate.

Internetu

Rezervuoti bilietus internetu galima visų JR filialų Japonijoje interneto svetainėse (žr. nuorodas toliau), tačiau pirkdami oficialiose interneto svetainėse visada turite pasiimti fizinį popierinį bilietą stotyje iš bilietų automato arba kasos.

Išimtis yra Tokaido, San'yo ir Kiūšiū linijos, t. y. atkarpa Tokijas - Nagoja - Osaka - Hirošima - Kitakiūšiū - Fukuoka - Kagošima, kur bilietus galite įsigyti naudodamiesi "Smart-Ex" mobiliąja programėle.

Įsigijus bilietą, prie turniketo tereikia prisegti QR kodą ir popierinio bilieto imti nebereikia.

Tvarkaraščiai

Pagrindiniais maršrutais "Shinkansen" yra labai apkrauti. Pavyzdžiui, atkarpoje Osaka-Kijotas-Nagoja-Tokijas šinkansenas važiuoja vidutiniškai kas 3-10 minučių.

Net ir retesniais maršrutais paprastai važiuoja bent 2 šinkansenai per valandą.

Tvarkaraščius ir susisiekimo tvarkaraščius rasite įvairių Japonijos geležinkelių filialų interneto svetainėse.

Jei traukiniai važiuoja tarp vietovių (pvz., Tokijas - Hirošima), tvarkaraščiai pateikiami abiejų kaimyninių vietovių interneto svetainėse.

Įprastiniai traukiniai

Įprastiniai traukiniai kursuoja visose Japonijos vietovėse ir, be didžiųjų miestų, dažnai aptarnauja turistų lankomas vietas nacionaliniuose parkuose, įdomius gamtos objektus ir mažus kaimelius.

Skirtingai nuo šinkansenų, kuriuos eksploatuoja viena bendrovė JR (arba jos filialai), įprastinius traukinius Japonijoje eksploatuoja dešimtys skirtingų vežėjų.

JR yra vienas didžiausių vežėjų, tačiau yra įvairių mažų vežėjų, ypač trumpesniais maršrutais aplink didžiuosius miestus ir kaimuose.

Informaciją apie tvarkaraščius ir kainas paprastai galima rasti tiesiogiai atskirų vežėjų interneto svetainėse.

Bilietai ir bilietų kainos

Bilietų paprastai negalima nusipirkti internetu. Už bilietus galite lengvai sumokėti prieš išvykdami.

Kiekvienoje stotyje yra bilietų automatai, o didelėse stotyse visada įrengtos bilietų kasos su darbuotojais.

Bilieto kainą visada galite sužinoti iš didelio žemėlapio, esančio virš automatų, kuriame rasite savo paskirties stotį ir automato ekrane pagal šalia užrašytą sumą pasirinksite atitinkamą kainą. Perkant bilietą kasoje, tereikia pasakyti kelionės tikslą.

Bilietų automatuose paprastai galima mokėti tik grynaisiais pinigais, o didelėse stotyse esančiose bilietų kasose priimamos ir kreditinės kortelės.

Didžioji dauguma vežėjų taip pat priima Japonijos transporto korteles, kuriomis galima atsiskaityti už bilietus:

  • Suica
  • Pasmo
  • Icoca
  • Pitapa
  • Toica
  • Manaca
  • Kitaca
  • Sugoca
  • Nimoca
  • Hayakaken

Skirtingų vežėjų bilietų kainos paprastai nesuderinamos, todėl keičiant vežėją reikės mokėti už naują bilietą.

Papildomi mokesčiai Limited Express

Daugelis geležinkelių vežėjų eksploatuoja skirtingų tipų traukinius. Jie paprastai skiriasi stotelių skaičiumi ir geresniais traukinių sąstatais.

Greičiausi traukiniai paprastai yra tie, kuriuos dauguma vežėjų vadina Limited Express ir į šiuos traukinius visada turite kartu su bilietu įsigyti vietos rezervaciją.

Panašiai kaip ir šinkansenuose, gali būti ir vadinamųjų Non-Reserved vagonų, kuriuose, nors jums negarantuojama vieta, vis tiek turite nusipirkti rezervaciją į šį vagoną.

Maršrutuose, kuriuose važiuoja tokio tipo traukiniai Limited Express, tačiau visada galite važiuoti lėtesniais kitų tipų traukiniais ir papildomai nemokėti už rezervaciją.

Pagrindiniai geležinkelių vežėjai

Didžiausi geležinkelių vežėjai yra šie:

  • "JR Central" (šinkansenai ir reguliarūs traukiniai Tokijo, Jokohamos, Nagojos, Fudži, Hammatsu vietovėse) - global.jr-central.co.jp
  • JR West (šinkansenai ir reguliarūs traukiniai Osakoje, Kiote, Hirošimoje, Okajamoje, Tojamoje, Matsue, Tottori, Hagi, Shirahamoje) - westjr.co.jp
  • JR East (šinkansenai ir reguliarūs traukiniai Tokijuje, Nagane, Niigatoje, Sendajuje, Aomori, Akitos regione) - jreast.co.jp
  • JR Kyushu (šinkansenai ir reguliarūs traukiniai Kiūšiū saloje) - jrkyushu.co.jp
  • JR Hokkaido (šinkansenai ir reguliarūs traukiniai Hokaido saloje) - jrhokkaido.co.jp
  • Kintetsu Railway (traukiniai Osakoje, Nara, Kiote, Jošino nacionaliniame parke, Ise-Šimos nacionaliniame parke, Tsu, Suzukoje, Nagojoje) - kintetsu.co.jp
  • Meitetsu Nagojos geležinkelis (traukiniai plačioje Nagojos apylinkėse) - meitetsu.co.jp
  • Keikyu (priemiestinė teritorija į pietus nuo Tokijo, Jokohama, Jokosuka, Hanedos oro uostas) - haneda-tokyo-access.com
  • Keijo (priemiestinė teritorija į vakarus nuo Tokijo) - keio.co.jp
  • Keisėjus (priemiestinė teritorija į rytus nuo Tokijo, Naritos oro uostas) - keisei.co.jp
  • Odakju geležinkelis (priemiestinė teritorija į pietvakarius nuo Tokijo, Odawara) - odakju.jp
  • Sotetsu geležinkelis (priemiestinė teritorija į vakarus nuo Jokohamos) - sotetsu.co.jp
  • Seibu geležinkelis (priemiestinė teritorija į šiaurės vakarus nuo Tokijo) - seiburailway.jp
  • Tobu geležinkelis (priemiestinė teritorija į šiaurę nuo Tokijo) - tobu.co.jp
  • Tokyu Railways (priemiestinė teritorija į vakarus nuo Tokijo) - tokyu.co.jp
  • "Hankyu" (priemiestinė teritorija į šiaurę nuo Osakos, Kobės ir Kioto) - hankyu.co.jp
  • Hanshin Railway (teritorija tarp Osakos ir Kobės) - hanshin.co.jp
  • Keihano geležinkelis (alternatyvus geležinkelis tarp Osakos ir Kioto) - keihan.co.jp
  • Nankai geležinkelis (priemiestinė teritorija į pietus nuo Osakos, Wakayama) - howto-osaka.com
  • Nishitetsu (priemiestinė teritorija aplink Fukuoką) - nishitetsu.co.jp

Japonijos transporto kortelės

Jei ketinate daug keliauti po Japoniją viešuoju transportu, o taip tikriausiai ir bus, nes traukiniais ar autobusais galima nuvykti tiesiog visur, jums gali būti naudinga įsigyti transporto papildymo kortelę.

Šios kortelės labai patogios, jei nenorite nuolat mokėti už bilietus grynaisiais pinigais.

Tolimojo susisiekimo linijose ir bilietų kasose pagrindinėse stotyse už bilietus galite atsiskaityti įprasta kortele, tačiau autobusuose ar įvairiuose privačiuose geležinkelio vežėjų maršrutuose dažnai galima atsiskaityti tik grynaisiais pinigais arba japoniškomis kortelėmis.

Šias korteles galima laisvai papildyti visuose traukinių stotyse ir pagrindinėse autobusų stotyse esančiuose automatuose arba bilietų kasose. Vėliau šiomis kortelėmis galima atsiskaityti už bilietus, jas bekontakčiu būdu pridėjus prie skaitytuvo.

Tai pagrindinės transporto kortelės Japonijoje:

  • Suica
  • Pasmo
  • Icoca
  • Pitapa
  • Toica
  • Manaca
  • Kitaca
  • Sugoca
  • Nimoca
  • Hayakaken

Kortelių kaina

Visų 10 Japonijos transporto kortelių kaina yra vienoda - 500 jpy. Tai yra kortelės įsigijimo kaina, už kurią negalima mokėti už bilietus.

Į kortelę galima įkelti bet kokią pinigų sumą.

Kortelių naudojimo sritys

Kiekviena kortelė išduodama tam tikroje Japonijos teritorijoje. Pavyzdžiui, Tokijuje galite įsigyti "Suica" arba "Pasmo" korteles, Osakoje - "Icoca" korteles ir t. t.

Tačiau visos sistemos yra suderinamos tarpusavyje.

Nesvarbu, kokią kortelę įsigysite ir kur ją įsigysite, ją galėsite papildyti ir ja atsiskaityti bet kurioje Japonijos vietoje.

Šiomis kortelėmis galima atsiskaityti ne tik transportu, bet ir kasdien, pavyzdžiui, mini turguose ar net gėrimų automatuose.

Kiek pinigų galiu įkrauti į savo kortelę?

Korteles galima papildyti tik grynaisiais pinigais, o Japonijoje yra daugybė papildymo punktų.

Paprastai vienkartinė kelionė viešuoju transportu po miestą ar nedidelį atstumą kainuoja apie 230 jpy, o už ilgesnį atstumą (pavyzdžiui, nuo valandos iki pusantros valandos kelionės) mokėsite nuo 500 iki 700 jpy.

Skrydžiai lėktuvu Japonijoje

Kelionės lėktuvu Japonijoje yra labai aukšto lygio, o ilgesniais atstumais yra pigesnės nei šinkansenais, jei užsakoma iš anksto (paprastai bent prieš 3 mėnesius).

Skrydžiai tarp didžiųjų miestų ir į atokias salas vykdomi itin dažnai ir dažnai vyksta kelis kartus per valandą.

Palyginkite bilietų kainas skyscanner.com

Japonijoje veikia kelios oro transporto bendrovės:

  • All Nippon Airways - Antra pagal dydį oro linijų bendrovė, siūlanti iki 20 kg registruojamo bagažo už bazinę kainą.
  • Japan Airlines - antroji pagal dydį oro linijų bendrovė, siūlanti iki 20 kg registruojamo bagažo už pagrindinį tarifą.
  • Jetstar - pigių skrydžių bendrovė, siūlanti labai pigius bilietus, bet be registruojamo bagažo.
  • Peach - Pigių skrydžių bendrovė, siūlanti labai pigius bilietus, bet be registruoto bagažo
  • Skymark Airlines - pigių skrydžių bendrovė, siūlanti iki 20 kg registruoto bagažo pagal pagrindinį tarifą

Japonijoje šie oro uostai yra didžiausi centrai, iš kurių vykdoma dauguma vietinių maršrutų:

  • Tokijo Haneda HND
  • Osakos Itami ITM
  • Saporo CTS
  • Okinavos OKA
  • Nagoja Chubu Centrair NVO
  • Tokijas Narita NRT
  • Fukuoka FUK

Autobusai

Alternatyva santykinai brangiems šinkansenams yra gerokai pigesni, bet ir gerokai brangesni tolimojo susisiekimo autobusai.

Japonijoje jie vadinami "Highway Buses".

Didžiausia bendrovė yra "Willer Travel", kurios bilietų paieškos sistemoje taip pat galima rasti susisiekimą su kitais vežėjais.

Bilietų kainos mažiausios, kai bilietai užsakomi likus maždaug 1-2 mėnesiams iki išvykimo.

Susisiekimo vietų paiešką ir bilietų įsigijimą galite atlikti svetainėje willer-travel.com.

Automobilių nuoma

Japonijoje veikia daug vietinių ir didelių tarptautinių automobilių nuomos bendrovių.

Automobilių nuoma patartina, jei norite keliauti į atokiausias Japonijos vietoves, kalnus ir mažus kaimelius. Tačiau apskritai Japonijoje gerai veikia viešasis transportas ir daugumą lankytinų vietų galima pasiekti traukiniu arba autobusu.

Užsienio turistai Japonijoje gali lengvai išsinuomoti automobilį. Jiems tereikia turėti tarptautinį vairuotojo pažymėjimą ir nacionalinį vairuotojo leidimą.

Problema Japonijos keliuose yra tai, kad trūksta ženklų anglų kalba (išskyrus nukreipiamuosius ženklus).

Japonijoje vairuojama kairėje pusėje.

Palyginkite automobilių nuomos kainas Japonijoje

Šiame straipsnyje gali būti partnerių nuorodų, iš kurių mūsų redakcinė komanda gali gauti komisinių, jei spustelėsite nuorodą. Žr. mūsų reklamos politikos puslapį.

Ar liko klausimų?

Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...

0 komentarai

Prisijunkite prie "Cestee

... pasaulinė kelionių bendruomenė

Dar neturite kelionių paskyros? Užsiregistruokite