Kioto - kaip ten patekti

Kioto

Kiotas yra pietinėje Honšiū salos pakrantėje esančioje pagrindinėje miestų juostoje ir priklauso didžiulei Osakos-Kobės-Kioto aglomeracijai.

Miestą gerai aptarnauja greitieji šinkanseno traukiniai ir lėtesni traukiniai, vykstantys į netoliese esančias vietoves. Kiotas neturi savo oro uosto, tačiau iš Osakos Kansai ir Itami oro uostų galima nuvykti tiesioginiais traukiniais ir autobusais.

Iš anksto užsisakykite viešbutį Kiote

Trumpa transporto galimybių apžvalga

Pirmiausia pateiksime trumpą populiariausių transporto rūšių, kuriomis galima nuvykti į Kiotą, palyginimą. Toliau viską išsamiai suskirstome.

Už visus traukinius ir autobusus galima atsiskaityti ne tik grynaisiais pinigais, bet ir viena iš 10 Japonijos transporto kortelių (pavyzdžiui, "Icoca", "Suica" ir kt.).

Transportas Osaka - Kiotas

Kaina Kelionės trukmė JR Pass Kansai Railway Pass
Shinkansen Nuo 1 420 jpy 13 minučių ✔** x
JR Rapid/Express 580 jpy 29 minutės x
Keihano geležinkelis nuo 420 jpy 50-75 minutės x
Hankyu geležinkelis 410 jpy 43 minutės x

Į Kioto centrinę stotį važiuoja "Shinkansen" ir JR greitieji/ekspresiniai traukiniai.

Keihan traukiniais be persėdimų tiesiogiai keliaukite į rytinį Kiotą, kur yra garsioji Fushimi Inari šventykla, arba į Gion ir Higashiyama rajonus.

Hankyu traukiniais važiuokite į turistinį Arashiyama rajoną vakarų Kiote (pvz., Bambukų mišką) arba modernų verslo rajoną Karasuma-Kawaramachi centriniame Kiote.

Transportas Tokijas - Kiotas

Kaina Kelionės trukmė JR Pass Kansai Railway Pass
Shinkansen Nuo 13 320 jpy 2,5-3 val. ✔* x
Greitkelis Autobusas nuo 4 500 jpy 9 val. x x

Transportas Nara - Kyoto

Kaina Kelionės laikas JR Pass Kansai Railway Pass
JR Rapid 720 jpy 45 minutės x
Kintetsu geležinkelis nuo 760 jpy
(Express + 520 jpy
40 min. x

Transportas Nagoya - Kyoto

Kaina Kelionės laikas JR Pass Kansai Railway Pass
Shinkansen Nuo 5 170 jpy 34-52 minutės ✔* x
JR Rapid Service
(1 persėdimas - Maibara)
2 640 jpy 130 minučių x

* "Nozomi" arba "Mizuho" traukiniai už papildomą mokestį.

** "Shinkansen" su "JR-WEST" regioniniu bilietu negalima važiuoti maršrutu Osaka-Kijotas.

Parengėme geležinkelio susisiekimo su Kiotu žemėlapį, kuriame pavaizduoti visi vežėjai:

Oro transportu į Kiotą

Nors Kiotas neturi savo oro uosto, tačiau du dideli Osakos oro uostai lengvai pasiekiami viešuoju transportu.

Išsamią informaciją, kaip iš Kioto nuvykti į oro uostus, terminalus ar paslaugas, rasite toliau pateiktose nuorodose.

  • Kansai KIX - Pagrindiniai oro uostai, iš kurių vykdomi tarptautiniai ir pigūs skrydžiai Japonijoje
    • Haruka tiesioginiai greitieji traukiniai per 80 minučių / 1 910 jpy + privalomas sėdimos vietos bilieto mokestis 1 930 jpy
    • "JR Rapid Service", jungiantis Osakos stotyje per 105 minutes / 1 910 jpy
  • Itami ITM - Oro uostai, iš kurių vykdomi labai dažni vietiniai skrydžiai Japonijoje
    • Tiesioginiai limuzinų autobusai per 60 minučių / 1 340 jpy

Skrydžių į Osaką paieška

Shinkansen ir JR traukiniai

Kiotą galima pasiekti greitaisiais šinkansen traukiniais iš Tokijo, Nagojos, Hirošimos, Fukuokos ir kitų pakrantės vietų.

Be to, taip pat galėsite pasinaudoti daugybe reguliarių vietinių ir greitųjų JR traukinių, kuriais, kaip ir šinkansenais, galima važiuoti su JR Pass kortele.

Šinkanseno greitieji traukiniai

Pagrindinė Japonijos greitųjų traukinių linija, vadinama Tokaido Shinkansen (Tokijas - Nagoja - Kiotas - Osaka), eina per Kiotą.

Visi greitieji traukiniai Kiote sustoja tik vienoje stotyje, kurią bilietų automatuose ir interneto paieškos sistemose galima rasti pavadinimu Kyoto.

Kioto stotis yra pačiame miesto centre. Čia yra žaliosios linijos metro stotis ir daugelio miesto autobusų linijų terminalas.

Prie bazinės kainos turite pridėti arba konkrečios vietos rezervaciją, arba pigesnę rezervaciją automobilyje be vietos garantijos (Non-reserved.

Jei naudojatės "JR Pass" ar jo regioniniais variantais, visada turite rezervuoti vietą automobilyje bilietų automate, bilietų kasoje arba internetu. Ši rezervacija JR Pass turėtojams yra nemokama.

Tačiau greituosiuose traukiniuose "Nozomi" arba "Mizuho", be "JR Pass" bilieto, visada mokėsite papildomą mokestį, kuris sudaro maždaug pusę pagrindinio bilieto kainos. Kodama arba Hikari šinkansenais be papildomo mokesčio galite važiuoti tik su JR Pass.

Išsami informacija apie JR Pass naudojimą aprašyta straipsnyje Transportas Japonijoje.

Bilietų užsakymą internetu ir tikslius tvarkaraščius rasite adresu westjr.co.jpl/en.

Šinkansenai visais maršrutais važiuoja labai dažnai, vidutiniškai kas 6-15 minučių.

Paskirties vietos Pagrindinė kaina Reserved Non-reserved Kelionės trukmė
Tokijas 8 360 jpy 5 810 jpy 4 960 jpy 2,5 valandos
Osaka 580 jpy 2 700 jpy 870 jpy 15 minučių
Hirošima 6 600 jpy 5 340 jpy 4 170 jpy 1,5 val.
Nagoja 2 640 jpy 3 270 jpy 2 530 jpy 35 minutės
Himedži 2 310 jpy 3 490 jpy 2 530 jpy 50 minučių
Okajama 3 740 jpy

4 360 jpy

3 400 jpy 60 minučių
Hakata
(Fukuoka)
10 010 jpy 6 770 jpy 5 390 jpy 3 val.

Greitieji ir ekspreso traukiniai

Į Kiotą taip pat važiuoja JR ekspreso ir greitieji traukiniai, kuriais galima naudotis JR Pass arba JR-WEST Pass. Tuo tarpu Kansai Railway Pass negalima naudotis JR traukiniais.

Todėl bilietų užsakymą internetu ir tikslius tvarkaraščius rasite toje pačioje interneto svetainėje, kaip ir šinkanseno: westjr.co.jpl/en..

Pagrindinė JR-WEST traukinių stotis yra ta pati, kaip ir šinkanseno traukinių Kyoto Station miesto centre. JR traukiniais galite keliauti šiomis kryptimis:

  • Osaka
    • Special Rapid Service tipo traukiniais be papildomo mokesčio už sėdimos vietos bilietą
    • Limited Express ThunderBird / Haruka tipo traukiniais, kuriuose privalomas 1 090 jpy mokestis už bilietų rezervaciją
  • Nara
    • Šiuo maršrutu važiuoja tik traukiniai be privalomo priemokos už sėdimos vietos bilietą
  • Tsuruga - persėdimas į Hokuriku Shinkansen Kanazavos, Tojamos, Nagano kryptimi
    • Special Rapid Service tipo traukiniai be papildomo bilieto mokesčio (ilgesnis maršrutas)
    • Limited Express ThunderBird tipo traukiniai, kuriems taikomas privalomas 1 530 jpy rezervavimo mokestis
  • Kameoka - Fukučiyama - Tojoka
    • Special Rapid Service tipo traukiniai be papildomo bilieto mokesčio
    • Limited Express Kinosaki tipo traukiniai su privalomu rezervavimo mokesčiu - apie 1 730 jpy

Jei keliaujate "Limited Express" traukiniu su "JR Pass" arba "JR-WEST Pass", vietų rezervacija yra nemokama, tačiau turite rezervuoti vietas konkretaus traukinio bilietų automate arba bilietų kasoje.

10 geriausių viešbučių netoli Kioto stoties

Privatūs geležinkeliai

Kiotą taip pat aptarnauja kelios privačios geležinkelio linijos.

Kintetsu geležinkelis

Šio vežėjo traukiniais iš Kioto centrinės stoties, kurioje taip pat sustoja šinkansen ir JR traukiniai, greičiausiai nuvyksite į Narą. Išsamesnės informacijos apie keliones iš Kioto į Narą rasite skyriuje Kaip nuvykti į Narą.

Kintetsu traukiniai į Narą važiuoja šiek tiek greičiau nei JR traukiniai, be to, jie sustoja arčiau garsiojo Naros parko su elniais arba Šin-Omijos stotyje prie kelių viešbučių.

Kai kurie traukiniai važiuoja tik iki Yamato-Saidaiji stoties, kur reikia persėsti į kitą traukinį ir nuvykti į Narą.

  • Vietiniai ir "greitieji" traukiniai - be papildomo mokesčio ir stoja daugumoje stočių
  • "Limited Express" traukiniai - privalomas papildomas mokestis už vietos rezervaciją ir sustoja tik pagrindinėse stotyse (pavyzdžiui, jie nesustoja Šin-Omijos stotyje).

Oficiali svetainė: kintetsu.co.jp

  • JR Pass - negalima naudoti
  • Kansai Railway Pass - taip

Keihano geležinkelis

Šis geležinkelis yra patogiausias kelias iš Osakos į garsiąją Fushimi Inari-taisha šventyklą. Keihan geležinkelis nevažiuoja į Kioto centrinę stotį, tačiau tiesiai iš Osakos linija eina į rytinį turistinį Kioto rajoną.

Traukiniai iš Osakos centro (Yodoyabashi stoties ir rečiau Nakanoshima stoties) be persėdimų važiuoja tiesiai į Fushimi-Inari stotį, esančią vos už 2 minučių kelio pėsčiomis nuo šventovės. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad Fušimi-Inari stotyje stoja tik vietiniai, subekspresiniai ir ekspresiniai traukiniai. "Riboto" "RAKU RAKU" ar "Rapid Express" traukiniai stotyje nesustoja.

Be to, "Keihan" traukiniai stoja tiesiai Giono rajone ir jungiasi su "Eizan Local Railway" Demachiyanagi galinėje stotyje, kad nuvežtų į kalnus arba prie Eizan lynų keltuvų.

Keihan geležinkelyje galite naudotis visų tipų traukiniais, įskaitant "RAKU RAKU" arba "Limited Express", neužsisakydami vietos. Tačiau greitieji traukiniai visada turi "Premium" vagoną, už kurį galite susimokėti ir rezervuoti konkrečią vietą.

Toliau pateikiamos bilietų iš Osakos į pagrindines Kioto stotis kainos.

  • Fushimi-inari (garsioji 10 000 torijų šventykla Fushimi Inari-Taisha) - 420 jpy
    • Šioje stotyje stoja tik "Express", "Sub-Express" ir "Local" traukiniai.
  • Tofukuji (Tofukuji šventykla) - 430 jpy
    • Šioje stotyje stoja tik "Sub-Express" ir "Local" traukiniai.
  • Kiyomizu-Gojo (maždaug už 500 metrų yra Kiyomizu-dera šventykla ir Higashiyama rajonas) - 430 jpy
    • Šioje stotyje stoja tik "Express", "Sub-Express" ir "Local" traukiniai
  • Gion-Shijo ( Giono geišų rajonas) - 430 jpy
    • Šioje stotyje stoja visų tipų traukiniai
  • Demačiyanagi (persėdimas į Eizano geležinkelį) - 490 jpy

Oficiali svetainė: keihan.co.jp/pl.

  • JR Pass - negalima naudoti
  • Kansai Railway Pass - taip

Hankyu geležinkelis

Dar vienas privatus geležinkelis, šis geležinkelis idealiai tinka keliaujant į turistinę vietovę Kioto vakaruose, vadinamą Arashiyama (pvz., Bambukų miškas). Norėdami nuvykti į Arashiyama, Katsura stotyje turite persėsti į kitą Hankyu liniją.

Tiesioginė linija iš Osakos važiuoja į Kioto centrą ir modernų verslo rajoną Karasuma-Kawaramači.

Populiarusis Giono rajonas taip pat yra už 10 minučių kelio pėsčiomis nuo Kioto-Kawaramachi galinės stotelės.

Iš Osakos-Umedos stoties kursuoja Hankyu traukiniai.

Bilietų iš Osakos pavyzdžiai:

  • Arashiyama - 410 jpy
  • Kyoto-Kawaramachi - 410 jpy

"Hankyu Railway" nekursuoja traukinių su privaloma vietų rezervacija.

Oficiali svetainė: hankyu.co.jp

  • JR Pass - negali būti naudojamas
  • Kansai Railway Pass - taip

Tolimojo susisiekimo autobusai

Tolimojo susisiekimo autobusai Japonijoje vadinami "Highway Bus" ir yra gerokai pigesni nei traukiniai. Tačiau kelionės trukmė paprastai 3-5 kartus ilgesnė nei greitųjų traukinių "Shinkansen".

Didžiausia autobusų kompanija "Willer Travel" turi išsamiausią rezervavimo sistemą anglų kalba, per kurią galima įsigyti ir kitų vežėjų bilietų.

Bilietus užsisakykite svetainėje willer-travel.com.

Tačiau į Kiotą važiuoja palyginti nedaug reisų, todėl autobusais verta keliauti, pavyzdžiui, naktį, kai nevažiuoja tolimojo susisiekimo traukiniai.

Saugokitės, Kiote yra kelios tolimojo susisiekimo autobusų stotys. Pirkdami bilietą visada galite pamatyti stotelę.

  • Kioto stotis - netoli traukinių stoties miesto centre (žr. žemėlapį)
  • Gion Šijo - Giono rajone (žr. žemėlapį)
  • Kosoku Nagaokakyo - pietiniame Kioto priemiestyje, labai toli nuo centro (žr. žemėlapį)

Vidutinės kainos yra tokios:

  • Tokijas - nuo 5 000 iki 8 000 jpy
  • Hirošima - nuo 3 700 jpy
  • Tojama - nuo 7 200 jpy
  • Naganas - nuo 6 100 jpy
  • Fukuoka - nuo 6 500 jpy
Šiame straipsnyje gali būti partnerių nuorodų, iš kurių mūsų redakcinė komanda gali gauti komisinių, jei spustelėsite nuorodą. Žr. mūsų reklamos politikos puslapį.

Ar liko klausimų?

Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...

0 komentarai

Prisijunkite prie "Cestee

... pasaulinė kelionių bendruomenė

Dar neturite kelionių paskyros? Užsiregistruokite