Ši linija, vadinama "Földalatti", yra antra pagal senumą pasaulyje po Londono metro. Ji buvo pradėta eksploatuoti 1896 m., t. y. beveik 80 metų anksčiau nei pirmoji linija Prahoje. 2002 m. ši linija buvo įtraukta į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą ne tik dėl jos statybos laiko, bet ir dėl architektūrinio dizaino. Stotis puošia atraminės kolonos su dekoratyviniais elementais iš ketaus arba keraminių plytelių, kuriose iškalti stočių pavadinimai.
Linija, dabar dažniau vadinama M1 arba geltonąja linija, driekiasi po visą Andrássy prospektą, joje iš viso yra 11 stočių. Tačiau tai nėra tipiškas metro, nes jis įrengtas iškart po žemės paviršiumi, todėl nusileidus tik vienu įsivaizduojamu aukštu žemyn jau stovima perone. Tai įprasta viešojo transporto dalis, todėl galioja standartiniai bilietai.
Ką pamatyti aplink
Atraskite visas lankytinas vietas Budapeštas.